Ikutan Ramai

Saturday, October 17, 2009

Coretan Selepas Subuh...

Entah kenapa.. lepas solat subuh nie terasa nak blog benda nie.... tp aku rasa sbb aku rasa boring ngan streamyx.. ya tuan2 dan puan2.... nasib baik P1 WiMAX tak der kat kawasan aku je.. klu tak aku dah amik..
semalam balik umah ngan pagi nie streamyx aku down lagi,.... minggu ni dah 2 kali line streamyx kacau 4 hari lepas pun mcm nie 3 hari takder semalam ngan pagi nie takder gak.. warghhh tensen... aku dengan semangatnya nak blog semalam bukak2 pc aku takder line... yang boringnya bila call streamyx selalunya mcm nie... encik dah cuba on off kan modem, encik dah check wire telefon, encik cuba buat mcm nie.... dan mcm2 lg la... tahun nie saja rasanya dah 4-6 kali aku call diaorang.... yg selalunya problem tu adalah point telefon dekat luar bkn dalam rumah aku.... aku rasa ramai org yg mcm aku kan dah boring ngan streamyx.. nie aku blog pun dok pakai 3g telefon aku nasib baik la yg nie line dia kuat lg... tp rm6 sehari.. heheh

No comments: