Ikutan Ramai

Tuesday, December 1, 2009

Bunga dan Strawberri

Atas permintaan isteri yg tersayang setelah 2 minggu kejan mengejan supaya aku postingkan gambar pokok okid dia... hehe... Sapa tak sayang bini wei... mlm nie sempat aku posting yang 3 keping dibawah gambar pokok okid yg isteri aku beli kat Cameron hari tu.. yg laen 2 aku amek masa p sana dengan dia....

















7 comments:

mier@merr said...

suke orkid...esp.yg kaler purple..ekeke

Tirana said...

Subhanallah..cantiknya gambar bunga dan strawberry.. Nampaknya kak tirana kena belajar teknik ambil gambar dari Shah ye..hehehehe

ai said...

2 minggu! keh keh...tp akhirnya, tercapai gak kan? cantek....(^_^)

Shahrin said...

hello ai... waaa lama tak tengok ai... blog ai pun tak sempat tgk....

Fza.ithu.Zazha said...

stoberi ithu tantek!
hehehe..

Solehah said...

uih..camna strawberi en shah bleh jadi buah???saya beli ja pokok mati seminggu 2 pastu..

Shahrin said...

hehe strawberi tu masa kat cameron Highlands la...