Ikutan Ramai

Thursday, December 10, 2009

New Pictures

Arghhh... Buntu Hari Nie... tensen aku... semalam nak wat keje tp. laptop aku wat hal lak.... sekarang baru ok... lepas restore balik.... lambat tol nak restore nasib baik gambar2 aku tak hilang... hehe... nie posting jer

pernah rasa macam nak terbang tak? pernah rasa nak terbang tanpa alatan penerbangan tak? kan best klu manusia bole terbang mcm superman tu... tiket flight pun save... tp dalam mimpi jer la... pun bole la.... terbang di awan biru... best wooo.....

Benda nie walaupun penuh duri.. tp aku sayang.. walaupun masa ubah pokok2 nie habis tangan aku lekat duri2 halus.... sayang dia meh peluk meh....

Senja2 mcm nie banyak wat kita terfikir... bila kita dah senja.. kat mana kita berada... disamping orang tersayang ker? atau sowang2?.. tp mcm mana kita wat pun sampai masa dia kita sowang jugak... ditemani malaikat yang nak menyoal kita... klu masa hidup kita banyak wat kebaikan.. alhamdulillah.. klu banyak wat kejahatan mcm mana lak? Lu pikir la sendiri.......

kan best klu berterbangan dengan pasangan kita... bercinta... bermain... (ehem....) berjalan bersama2 kearah kebaikan dan kebahagiaan rumahtangga.... aman hidup..

hmmm. lalang.. aku tak tau pasai apa aku suka sangat amik gambaq nie... dapat peluang jer aku amik....


10 comments:

ariff said...

wa... cun gak. camera apa?

Shahrin said...

kamera murahan jer... hehe... Canon Powershot SX20IS

Ms.Independant said...

Tipu la murah!
Maw beribu riban ni...
Hehe

:)

Shahrin said...

betul murah nie.. krang skit dari DSLR jer.. RM1700.00 hehe...

ieQa sWetLuv said...

sangat cantik gambarnye..suke3..tapi x reti amik gambo gaye ni..sbb kamera cokia jak..waaa~

mier@merr said...

santekkkkkk!!

nak kmarea besh gak..huhuh...

ni gne kamera encet cikai jek,..ekekek...

alang said...

Cantik la pic bro. :)

Btw tak buat backup ke file2 dalam laptop. Silap2 aribulan, rugi bro semua pic2 tu.

Shahrin said...

nasib baek tak hilang semua file tu.. klu tak rugi la..... tp takper sbb letak dalam partition laen... tp rasa kena beli external hdd la... buat backup

fathiahRAIHANA said...

chantek gler gmba lalang tuh :DD

Tengku Nizam said...

http://www.gengblogger.com/v/888 hehehe