Ikutan Ramai

Tuesday, November 3, 2009

Bulan 2

Isy malam ni best betul masa turun nak p jemput isteri saya yg balik dari N9 baru turun tgk bulan clear lak dikelilingi awan... jd dengan pantas nya saya panjat balik naik p umah sye.. nasib baik 1 tingkat.. klu banyak tingkat dah gerenti semput...
kay.. tambahan gambaq bulan... njoy hmm// mlm nie bulan terang...

nie bangunan sekolah nie... aku tinggal dlm sekolah ler... pagi petang siang malam dalam sekolah... kerja pun pejabat berdekatan sekolah...


kali nie best skit sbb dikelilingi awan.... walaupun bila fokus nampak bulan tu mcm lampu jer... tp bulan arrr,,,,


last-last ilang jugak ditelan awan........ tq......



Lagi Gambar Di http://picasaweb.google.com/photoshah1977

5 comments:

Solehah said...

sharpnya gambar bulan tu..nampak macam ade color2..cam hijau2 sikit..mcm dalam buku sains bila tgk gambar tu..

Shahrin said...

tq diatas komen solehah

d 4 dahlia said...

gud job! =)

bellar0ssa said...

suke bulan2 itu,ouh indahnye ciptaan Allah.heh,nice one bro~

Shahrin said...

tima kaceh atas komen anda... nak dapat bulan nie pun tunggu lama gak.. hehe