Ikutan Ramai

Thursday, November 12, 2009

Canon EOS 7D

Salam Semua.. aku berkenan sangat yg nie... insya Allah ada rezeki aku bole la aku lamar kamera nie kat CANON






3 comments:

Mr.Chenta said...

mmmmm....
Canon 7D
better dari Nikon D300

tapi
kita ada dgr khabar angin
bila guna busrt mode
8 gambar sesaat tu
ada ghost image

tak sure betul ke tak
pi kedai nanti test dulu ;)

ghost image tu
mcm
bila kita shoot 8 gambar sesaat

gambar yang ke-2 atau ke -3 tu masuk campur ke gambar ke-4 atau ke-5

gambar dia bercampur2 la

tapi dgr Canon dah betulkan aplikasi dia
tapi pape pun
pi kedai test
diorang kasi testnya
pi kedai Canon

diorang punya salesperson mmg ramah =)
sbb tu orang suka Canon =)

Mr.Chenta said...

lupa lak
jgn sbb tu tak beli lak =P

kita pun nak beli dalam 2 bulan n
wahahaha

tunggu dapat kerja je
terus beli

harga dia RM5500..body saja la
tanpa lens
kita dah ada lens

so
kalau kedai jual melampau2
jgn terus beli ekh

kalau campur kit lens 18-55mm pun

RM5800 mcm tu ar =)

tapi tak silap
7D tu kit lens dia 18-135mm
dalam RM7000

lagi satu kit lens dia 15-85mm..
tu dah RM9000

f.a.r.a.e said...

mahal..tak mampu..tsk~