Ikutan Ramai

Monday, November 9, 2009

Cameron Highlands Bab Pertama

Salam semua... dah dua hari aku tak blogging... mlm nie aku nak mula balik... 2 hari takder net... sbb aku p cameron Highlands hehe.... tapi dalam nie aku nak masukkan gambar2 set yg pertama dulu..

Pernahkah kita terfikir untuk berhenti sebentar dari kehidupan kita yang kejar2 kerja, kejar2 duit, kejar2 macam2 lah.. berhenti dan melihat sebentar keindahan yg Allah ciptakan yg kadang2 kita tak perasan pun ada.. Kalau kita boleh melihat ke atas sebentar kita akan dapat lihat...

Aku suka ambil gambar2 awan nie sbb awan2 nie tak pernah sama,,, sentiasa berubah,,, kadang2 mcm gula2 kapas lembut dan cantik... tp kadang2 mcm sesuatu yg ganas yg boleh memusnahkan... dan menakutkan... khas untuk sahabat2 blogger yg suka awan.. aku persembahkan awan... hehe apa lagi.. enjoy


Tak juga dilupakan Bulan di siang hari...








Lagi Gambar Di PICASA

6 comments:

Solehah said...

btl2..saya setuju..corak awan sentiasa berubah dan kadang2 kita boleh cipta cerita berdasarkan bentuk2 awan..awan tu kdg2 membawa cerita kepada kita..hehe..mcm gula kapas pun ya..nampak sedap dimkn..

Solehah said...

jom belajar bahasa inggeris dengan saya di;

http://learnenglishfastandeasy.com/

mier@merr said...

subhanallah... sgt cantek... sy pon ada byk collection gmbr awan

Tirana said...

Bila pandang awan dan bulan, hati jadi lapang..hehehe

Melz said...

smart weh :) hehehe..biru awan + langit paling aku suker :)

neway bila la aku nak beli d90 nie..

adehhh ;P

Shahrin said...

thanx... aku target kamera canon 7d tu.. tp rege bole beli moto sikal 2 bijik tu yg tak tahan tu'