Ikutan Ramai

Tuesday, November 3, 2009

Bulan..

Selamat mlm semua... td masa dok ada kat belakang umah aku... tetiba jer terperasan.. bulan terang malam nie... jd dengan pantasnya aku masuk dalam rumah dan ambil kamera aku... dan maka dapat lah 2 - 3- 4 - 5 keping gambar tentang bulan nie...sayangnya aku tak berapa reti lg... jd takat nie jer yg aku dapat.. untuk tatapan umum

nie sebelum bulan nie ditelan... ditelan awan ler... tak sempat aku amik banyak lg...






Lagi Gambar Di http://picasaweb.google.com/photoshah1977

4 comments:

Solehah said...

cantiknya gamba bulan tu..mcm ada lukisan pulak..then awan gelap lindung bln tu bawa petanda nak hujan kan..

Tirana said...

MasyaAllah..cantiknya bulan..Pandai Shah ambil gambar. Memang photograper ke?

Daud Mili said...

smart....good job!.

Shahrin said...

erm awan gelap... tu... heh sye tunggu tak turun pun ujan... cuma ptg nie jer lebat ngan angin lak tu..